شناسهٔ خبر: 150749 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو شورای شهر: تصادف در شمال نبود؛ جنوب تهران بود

خداکرمی عضو شورای شهر تهران گفت: برادرم راننده من در شوراست. تصادف صورت گرفته با ماشین شورای شهر در شمال نبوده است؛ بلکه در یکی از جاده های جنوب تهران بود و بزودی کروکی پلیس را منتشر می کنم.

به گزارش«نماینده»، ناهید خداکرمی در خصوص تصادف برادرش با ماشین شورای شهر در شمال، گفت: این موضوع کذب است اصلاً تصادف در شمال رخ نداده است.

وی با بیان اینکه بنده عضو شورای شهرستان ری هستم و بازدیدهای زیادی هم انجام می‌دهم، گفت: به دنبال یک آدم مورد اعتماد بودم و برادرم راننده من شد.

خداکرمی با بیان اینکه برادرم در حین انجام وظیفه بود که ماشین منحرف شد، گفت: این حادثه در یکی از جاده‌های جنوب تهران رخ داده است و خسارت زیادی هم به ماشین وارد نشده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این حادثه سه هفته پیش رخ داده است، گفت: به زودی کروکی پلیس را منتشر می‌کنم. 

وی افزود: خوشحالم که مردم اینقدر روی بیت‌المال حساس هستند و انتظار داریم وقتی با خبری روبه‌رو می‌شوند از صحت و سقم آن مطلع شوند. بنده هم جزو کسانی هستم که به یک ریال بیت‌المال حساس هستم و خسارت ماشین تصادفی را پرداخت می‌کنم.

خداکرمی در پاسخ به این پرسش که روابط عمومی شورا اعلام کرده بیمه خسارت ماشین را پرداخت می‌کند، گفت: حال اگر بیمه هم پرداخت نکرد خودم پرداخت می‌کنم تا جبران خسارت شود.

نظر شما