شناسهٔ خبر: 150744 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تصادف برادر عضو شورای شهر تهران با ماشین بیت المال در شمال+پاسخ شورا

تصادف یکی از اعضای شورای شهر تهران ماشین بیت المال را که در اختیارش بوده به برادرش داد تا به شمال برود. پژو پارس شهرداری به جای شمال سر از اوراق چی ها در آورد و برخی اعضا در خصوص این حادثه سکوت کردند.

 یکی از اعضای خانم شورای شهر تهران ماشینی که از سوی شهرداری تهران در اختیارش قرار گرفته بود را به بردارش می‌دهد تا به شمال برود که در مسیر تصادف می‌کند و ماشین بیت‌المال سر از اوارقچی‌ها در می‌آورد.

یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص این حادثه گفت: در جریان نیستم خبرنگارها از ما زودتر در جریان وقایع قرار می گیرند.

بعد از انتشار این خبر معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با خودرو آسیب دیده یکی از اعضای شورا اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: در پی انتشار برخی اخبار در مورد حادثه پیش آمده برای خودرو یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به اطلاع می رساند، مدتی پیش خودروی در اختیار یکی از اعضای شورا دچار سانحه شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

در ادامه آمده است: راننده خودروی یاد شده از بستگان عضو شورا بوده که از شهریورماه سال ۹۶ به عنوان راننده ایشان مشغول خدمت در شورای اسلامی شهر تهران است و تشریفات قانونی مربوط به تحویل خودرو به وی نیز در ابتدای فعالیت شورای پنجم طی شده است. همچنین خسارت های مالی وارده به خودرو نیز از سوی شرکت بیمه گر پرداخت می شود. لذا اخبار منتشر شده مبنی بر در اختیار قرار دادن خودرو به فرد غیر، خلاف واقع است.

بر اساس این گزارش، خودروی شورای شهر تهران که باید در تهران و در بازدید از پروژ ه های مورد استفاده قرار گیرد از جاده های شمال سر در آورده است.

نظر شما