شناسهٔ خبر: 150741 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ترقی:معرفی شریعتمداری برای وزارت کارنشان‌دهنده«قحط‌الرجال» در دولت است

حمیدرضا ترقی/2 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به پیام معرفی شریعتمداری برای تصدی وزارت کار، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که دولت با «قحط الرجال» مواجه شده است.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تغییر و تحولات در کابینه اظهارداشت: کشور، امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد، بنابراین کسانی که می‌خواهند سکانداری اقتصاد کشور را به دست بگیرند، باید از روحیه جنگی و جهادی برخوردار بوده و قدرت تشخیص توطئه های اقتصادی دشمن را داشته باشند.

وی افزود: دولت آمریکا ۳۸۰ نفر از کارشناسان مختلف را برای جنگ اقتصادی علیه ایران، در اندیشکده ای به کار گرفته است، بنابراین کسانی که قصد پذیرفتن مسئولیت دارند باید توانمندی برنامه‌ریزی قوی جهت برخورد با توطئه‌های دشمنان را داشته باشند.

ترقی با بیان اینکه اعتقاد به سیاست های اقتصاد مقاومتی، از ضرورت های عبور از بحران اقتصادی است اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی نسبت به چالش ها و مشکلات اقتصادی کشور و ارائه راه حل برای آن ها از جمله در حوزه های گرانی، تحول سیستم بانکی و اشتغال، باید در انتخاب سه وزیر اقتصاد، صنعت و رفاه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به پیام معرفی شریعتمداری برای تصدی وزارت رفاه، گفت: این مسئله نشان می دهد که دولت با «قحط الرجال» مواجه شده است. دولت یا نمی تواند افراد مناسبی را انتخاب کند یا دایره افرادی که می خواهد با آنها کار کند، بسیار محدود است و فشارهایی از اطراف به رئیس جمهور وارد می شود تا گزینه های توانمندتر انتخاب نشوند.

ترقی تأکید کرد: جابه جایی هایی از این دست هیچ توان و روحیه جنگی به دولت اضافه نخواهد کرد. به نظر می رسد، دولت همچنان تصور می کند شرایط کشور عادی است و هیچ توطئه ای علیه ما وجود ندارد.

نظر شما