شناسهٔ خبر: 150697 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس‎جمهور نباید میان گروه‌های سیاسی تبعیض قائل شود

پرویز سروری// فعال سیاسی اصولگرا گفت: نگاه جناحی به دولت باعث ریزش حمایت جمعیت قابل توجهی از آرای رئیس‌جمهور خواهد شد.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار روحانی با اصلاح‌طلبان و تبعیض رئیس‌جمهور میان گروه‌های سیاسی گفت: به نظرم رئیس‌جمهور دولت و قدرتش را مدیون اصلاح‌طلبان می‌داند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان حامی روحانی در انتخابات بودند، تصریح کرد: روحانی سبد آرای خود را از جامعه رای اصلاح‌طلبان بدست آورده است، به همین دلیل تصور می‌کند ادامه بقا دولتش در گرو نظر مثبت اصلاح‌طلبان است، متاسفانه این نگاه غلط از ابتدا دولت در روحانی وجود دارد.

سروری اظهار کرد: اصلاح طلبان دکترای عبور از  رؤسای جمهور را دارند، در دولت اصلاحات هم اصلاح طلبان عبور از خاتمی را کلید زده اند و پیاده شدن از قطار دولت را مطرح می کردند، امروز هم برخی اصلاح طلبان این شعار را سر می دهند، معتقدم روحانی برای جوگیری از شکاف میان اعتدال و اصلاحات به نوعی در مقام یک نیروی جناحی قرار گرفته است این موضوع به شدت به اقتدار رئیس جمهور لطمه می زند.

این فعال سیاسی اصولگر ادامه داد: نگاه جناحی به دولت باعث ریزش حمایت جمعیت قابل توجهی از رئیس‌جمهور خواهد شد، در حالی که روحانی نباید جناحی فکر کند حتی نیاز نیست گروه‌ها را به صورت جناحی دعوت کند، بلکه معتقدم رئیس جمهور باید به صورت موضوعی از نظرات همه گروه های سیاسی استفاده کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئله امروز کشور اقتصاد است، اظهار کرد: رئیس جمهور باید درباره این موضوع جلسه بگذارد و از همه کارشناسان اقتصادی اصولگرا و اصلاح طلب دعوت کند.

وی با انتقاد از اینکه اگر روحانی به سمت جناح گرایی برود، حتما کشور آسیب خواهد دید، تصریح کرد: شخصا جلسه رئیس جمهور با اصلاح‌طلبان را ضروری نمی دانستم، بلکه معتقدم رئیس جمهور ماموریت های جدی تری دارد، مانند حل معضلات اقتصادی، ارز، طلا و مسکن که روحانی باید از نظرات مختلف استفاده کند.

سروری افزود: قطعا جناح‌های مختلف هم دیدگاه های متفاوتی دارند که می‌تواند به رئیس جمهور برای برون رفت از وضعیت کنونی کمک کند، نگاه جناحی به رئیس جمهور، دولت و کشور لطمه می زند.

وی در پایان تصریح کرد: بنده شخصا با این نگاه که رئیس جمهور کشور وارد فاز جناحی شود مخالف هستم، روحانی باید وارد فاز حل معضلات اقتصادی کشور شود.

نظر شما