شناسهٔ خبر: 150687 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه‌ای برای انتخاب شهردار جدید نداشته‌ایم

نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر گفت:‌ در حال حاضر دیوان محاسبات اعلام کرده که شهردار تهران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان است اما هنوز وزارت کشور نظر قطعی را اعلام نکرده است.

به گزارش «نماینده» زهرا نژادبهرام  در پاسخ به این پرسش که دیوان محاسبات اعلام کرده شهردار تهران باید پست خود را به دلیل بازنشسته بودن  ترک کند و مکتوب این موضوع به شهرداری اعلام شده است، ‌گفت:‌شهرداری این موضوع را استعلام نکرده که به شهرداری پاسخ دهند، شورای شهر تهران به وزارت کشور نامه نوشته و منتظر پاسخ وزارت کشور در خصوص ماندن یا نماندن شهردار تهران هستیم.
وی ادامه داد: فعلا دیوان محاسبات نظر خود را اعلام کرده ولی هنوز وزارت کشور نظر نداده است. ما به وزارت کشور نامه زده‌ایم و با دیوان محاسبات در ارتباط نبوده‌ایم.

نژاد بهرام با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های حقوقی و با رعایت قانون برای حفظ افشانی شهردار تهران استفاده می‌کنیم، ‌گفت: اما اگر در نهایت قانون ما را مکلف کند شهردار تغییر می‌کند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که گزینه‌ای هم برای شهرداری انتخاب کرده‌اید، گفت:‌برای انتخاب مشکلی نداریم اما ما از افشانی شهردار تهران تا آخرین لحظه حمایت می‌کنیم و اگر قانون بازنشستگی مشمول شهردار شود، تمکین می‌کنیم.

نظر شما