شناسهٔ خبر: 150675 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس ترک خدمت مدیران بازنشسته وزارت نفت را پیگیری می‌کند

خادمی عضو کمیسیون انرژی گفت:کمیسیون ترک خدمت داوطلبانه مدیران بازنشسته وزارت نفت را پیگیری می کند،دیوان محاسبات، سازمان بازرسی نیز بر اجرای دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان نظارت دقیق دارند.

به گزارش «نماینده» هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تأکید بر لزوم اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در وزارت نفت اظهار داشت: در وزارت نفت نیز باید مدیران بازنشسته طبق قانون ترک خدمت کنند و نیروهای جوان به‌کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت در حال پیگیری برکناری نیروهای بازنشسته و به‌کارگیری نیروهای جدید و جوان است، اظهار داشت: البته باید بدانیم که مشکل اشتغال جوانان با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان حل نمی‌شود؛ این قانون تنها موجب می‌شود بدنه مدیریتی کشور اصلاح و جوان شود. دولت باید برای حل مشکل بیکاری، قدم‌های اساسی‌تری بردارد.

خادمی تصریح کرد: مدیران نفتی زیادی هستند که بیش از ۶۰ سال سن دارند و باید برکنار شوند؛ شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز باید بدنه مدیریتی خود را نوسازی کنند.

وی عدم اجرای این مصوبه را تخلف خواند و گفت: کمیسیون انرژی ترک خدمت داوطلبانه مدیران بازنشسته وزارت نفت را پیگیری می کند، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی نیز بر اجرای دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان نظارت دقیق دارند.

نظر شما