شناسهٔ خبر: 150673 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

غیبت وزرای آموزش و پرورش و علوم در جلسه بررسی مشکلات آموزشی خوزستان

سیدمحمدجواد ابطحی/2 وزرای آموزش و پرورش و علوم در جلسه‌ای که روز گذشته در مجلس با موضوع مشکلات آموزشی خوزستان بود، غیبت داشتند.

به گزارش «نماینده» سید جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره مصوبات عصر روز گذشته این کمیسیون گفت: در آن جلسه درباره بحث‌های مختلف استان خوزستان از قبیل دانشگاه‌های مختلف از جمله پیام نور، فنی حرفه‌ای، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد بحث شد که قرار بود وزیر علوم و آموزش و پرورش در این جلسه حضور داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: نواقص طرحی که کمیسیون برای رفع مشکلات به استان خوزستان سفر کرده بود مطرح شد و بنا شد تا این نواقص برطرف شود که متاسفانه نه وزیر آموزش و پرورش آمد و نه وزیر علوم.

عضو کمیسیون آموزش، گفت: البته معاون وزیر علوم در جلسه امروز حضور داشتند و جمع‌بندی‌هایی درباره مشکلات استان خوزستان شد و همچنین قرار شد کمیسیون هم به حل این مشکلات کمک کند.

ابطحی با اشاره به مشکلات سازمان فنی و حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: موضوع بعدی مسئله سازمان فنی حرفه ای زیر نظر وزارت کار بود و همچنین صحبت‌هایی راجع به کمبود تجهیزات و ضرورت گسترش مراکز فنی و پرورش تکنسین‌های ماهر برای جذب در بازار کار مطرح شد تا نیروهای تحصیل کرده و فاقد مهارت دوره ببینند و برای جذب در بازار کار آمادگی لازم را کسب کنند.

نظر شما