شناسهٔ خبر: 150663 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مدیر روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است

شهرداری تهران ایب رئیس شورای شهر تهران گفت: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است چرا که برنامه روز تهران را نه در تالارهای شهر تهران بلکه در سالن اقتصاد و امور دارایی برگزار کرده است

به گزارش«نماینده»، سید ابراهیم امینی در جریان نودودومین جلسه شورای شهر تهران  با اشاره به ۱۴ مهرماه اظهار کرد: در اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۴ مهر ماه ۱۲۸۶، شهر تهران به عنوان دارالخلافه معرفی شد که از آن تاریخ تهران به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد و لذا روز ۱۴ مهر ماه به عنوان روز تهران در تقویم ثبت شده است.

وی تصریح کرد: انتظاری که از مدیریت شهری داشتیم این بود که در روز تهران که فرصت مناسبی برای معرفی تهران، انتظارات و مطالبات محلی از دولت ملی بود، اقدامات موثرتری انجام می‌داد و از این فرصت به نحو مطلوب‌تر استفاده می‌کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: این روز فرصتی بود که شهروندان با مسئولان محلی مشکلاتشان را مطرح کنند و ما بتوانیم از مشارکت آنها به نحو مطلوب‌تری استفاده کنیم و بایستی از این روز به نحو مطلوب‌تر استفاده می‌کردیم اما این فرصت امسال از دست رفت.

امینی گفت: برنامه‌ای که روز گذشته در گرامیداشت روز تهران از سوی شهرداری تهران برگزار شد، دور از شان مردم و مدیریت شهری بود و ما به اینگونه برنامه‌ریزی اعتراض داریم و در واقع رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران تصور می‌کند هنوز در بانک مرکزی است چرا که برنامه روز تهران را نه در تالارهای شهر تهران بلکه در سالن اقتصاد و امور دارایی برگزار کرده است.مدیریت شهری تالارهای باشکوه ازجمله سالن همایش برج میلاد را دارد و به حق روز تهران باید در نماد تهران و باشکوه تمام‌تر برگزار می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه ضمن انتقاد به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: این معاونت بودجه قابل توجهی را در حوزه فرهنگی دارد و باید پاسخگو باشد که این بودجه را چگونه هزینه می‌کند و برای روز گذشته چه هزینه‌ای را کرده است؟

امینی با طرح این پرسش که آیا منطقی نبود آیین گرامیداشت روز تهران با حضور شهروندان و شخصیت‌های ملی برگزار شود افزود: آیا واقعا معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با این همه گستردگی و بودجه کلان از برگزاری یک آیین عاجز و ناتوان بود که اگر پاسخ مثبت است چه بهتر بود که این برنامه را برون‌سپاری می‌کرد.

وی در پایان از هیئت رئیسه شورای شهر تهران خواست تا معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از عملکرد خود را در روز تهران در صحن علنی شورا به اطلاع اعضا و شهروندان تهرانی برساند.

برچسب‌ها:

نظر شما