شناسهٔ خبر: 150541 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقادعضو شورا از عملکرد شهرداری در تحقق بودجه غیر نقد

نوری عضو شورای شهر تهران از عملکرد شهرداری در تحقق بودجه غیر نقد انتقاد کرد و گفت: بر اساس گزارشی که ارایه شد جذب اعتبارات غیرنقد بسیار پایین بوده است از ٤٠٠٠ هزار میلیارد تومان بودجه غیر نقد فقط ٢٠٠ میلیارد طی پنج ماه جذب شده است.

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری بعد از استماع گزارش حسن رسولی درباره حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه و مردادماه٩٧ گفت: در بودجه سالانه شهرداری اعتبارات غیر نقد اختصاص داده می شود تا شهرداری بتواند برای تکمیل پروژه‌ها و برنامه های خود از آن استفاده کند و به اهداف مورد نظر در برنامه سالانه دست یابد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشی که ارایه شد جذب اعتبارات غیرنقد بسیار پایین بوده است از ٤٠٠٠ هزار میلیارد تومان بودجه غیر نقد فقط ٢٠٠ میلیارد طی پنج ماه جذب شده است.
به گفته رئیس کمیسیون سلامت شورا، در مرداد ماه عملکرد غیر نقد ٦/٧٧ درصد است.
نوری بیان کرد: این در حالی است که مناطق شهرداری تهران از طریق بودجه غیرنقد می‌توانند برای تکمیل پروژه‌های خود که در مرحله پیشرفت ۷۰ - ۸۰ درصدی هستند استفاده کنند
وی اظهار داشت: باید برای تحقق و جذب بودجه غیرنقد سازوکاری اتخاذ شود در غیر این صورت با چنین رویه‌ای شهرداری هیچ‌گونه عملکردی در حوزه غیر نقد نخواهد داشت.

نظر شما