شناسهٔ خبر: 150473 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وعده‌های شهرداری در حمایت از خانواده‌های شهدای پلاسکو محقق نشد

حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: خجالت می‌کشم با گذشت ۲ سال از حادثه پلاسکو از عدم تحقق برای حمایت از خانواده‌های شهدای پلاسکو سخن بگویم.

به گزارش«نماینده»، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک روز آتش نشان اظهار کرد: هفتم مهر ماه به نام روز آتش نشان نام‌گذاری شده است تا بهانه‌ای برای تشکر از تلاش‌های آتش نشان‌ها باشد، اما نباید تلاش‌های این عزیزان به تشکر در یک روز ختم شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: علی رغم‌ سختی کار در قانون مقرر شده که آتش نشانان‌ با ۲۵ سال بازنشسته می‌شوند، اما هنوز ابهاماتی‌ در این حوزه وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر این وضعیت رفاهی آتش نشانان‌ دچار مشکلاتی است که باید در این حوزه هم به آن‌ها توجه شود.

نظری با تأکید بر اینکه نمی‌توان از آتش نشانان گفت و به یاد حادثه پلاسکو نبود، تصریح کرد: خجالت می‌کشم با گذشت ۲ سال از عدم تحقق وعده‌ها برای حمایت از خانواده‌های شهدای پلاسکو سخن بگویم‌.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اداره ایثارگران‌ شهرداری‌ خانواده‌های شهدای پلاسکو را تحت پوشش قرار نداده است، گفت: اگر بنیاد شهید یا اداره ایثارگران‌ به خاطر خلأ‌های قانونی‌ نمی‌توانند کاری کنند، باید به روش دیگری عمل کنند.

نظر شما