شناسهٔ خبر: 150316 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حاجی بابایی:

فراکسیون نمایندگان ولایی ظهر امروز به دعوت لاریجانی FATF را بررسی می‌کنند

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از برگزاری جلسه‌ای در ظهر امروز به دعوت رئیس مجلس برای بررسی FATF خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی ، از برگزاری جلسه این فراکسیون با لاریجانی رئیس مجلس برای بررسی FATF خبر داد و گفت: این نشست با دعوت رئیس مجلس و در دفتر وی ساعت ۱۲:۴۵ امروز برگزار می‌شود.

وی همچنین در واکنش به توئیت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی حضور در جلسه روز شنبه رئیس مجلس با نمایندگان دولت، شورای نگهبان، سپاه و روسای فراکسیون های مجلس را تحریم کرده‌اند گفت: این موضوع را بنده را به شدت تکذیب می کنم و تحلیل‌هایی که در این مورد ارائه شده نابجا بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: ما از ابتدا با هیئت رئیسه مجلس قرار داشتیم تا یک جلسه جداگانه‌ای را با لاریجانی داشته باشیم که امروز این نشست به دعوت شخص رئیس مجلس برگزار می‌شود بر این اساس تمام تحلیل‌ها و اظهاراتی درباره اینکه فراکسیون نمایندگان جلسه روز شنبه را تحریم کرده‌اند، نادرست است.

حاجی بابایی درباره علت عدم حضور خود در جلسه روز شنبه بررسی CFT در مجلس هم گفت: قرارمان بر این بود جلسه جداگانه‌ای با لاریجانی داشته باشیم، حتی قبل از این جلسه به ما اعلام نشد که چه کسانی در این نشست حضور دارند تنها به بنده گفتند که جلسه‌ای با فراکسیون‌ها و وزارت خارجه برگزار می‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: بنده همان زمان با لاریجانی صحبت کردم که ما می خواهیم جلسه‌ای جداگانه با شما داشته باشیم.

نظر شما