شناسهٔ خبر: 150232 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی در محکومیت جنایت تروریستی اهواز

بیانیه/2 فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتشار بیانیه‌ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کرد.

به گزارش«نماینده»، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتشار بیانیه‌ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کرد و از دولت و مجلس خواستار رسیدگی به موضوع با اولویت شد.

متن بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در اولین روز از هفته بزرگداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس، یک بار دیگر دشمنان، امنیت کشور را، مذبوحانه در یک عملیات تروریستی با به گلوله بستن جوانان حماسه آفرین، مردم غیور و زنان و کودکان هدف مورد قرار دادند.

در این عملیات کوردلانه، دشمنان به زعم خود سعی در شکستن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، غافل از آن که به جای هر جوان که از ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ به مدت هشت لباس رزم پوشید، هزاران جوان نشسته‌اند، که عاشقانه دل در گروی امنیت، آزادی، اقتدار و تمامیت این کشور دارند.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت شهادت سربازان، کودکان و زنان و مردم بی دفاع به بازماندگان شهدای اهواز و ملت بزرگ ایران، از درگاه خداوند سبحان بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را مسئلت می نماید و ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهیم، سربازان شجاع و غیور کشور این عملیات مذبوحانه را پاسخی دندان شکن، خواهند داد.

همچنین از دولت و مجلس و قوه قضاییه می خواهیم، رسیدگی به موضوع را در اولویت کار خود قرار داده، از رئیس جمهور محترم انتظار داریم، در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن اعلام مواضع صلح دوستانه جمهوری اسلامی ایران، ندای مظلومیت شهدا و مجروحان اهواز، که در آتش کینه دشمنان سوختند، را به گوش جهان برساند.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی»

نظر شما