شناسهٔ خبر: 150134 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حجت الاسلام صدیقی جایگزین آیت الله جنتی در ستاد امر به معروف شد

صدیقی/2 در پی استعفای آیت الله جنتی از ریاست ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر، حجت الاسلام کاظم صدیقی جایگزین وی شد.

به گزارش«نماینده»، در پی استعفای آیت الله احمد جنتی از امامت جمعه موقت تهران و موافقت رهبر معظم انقلاب با کناره گیری وی، ایشان از ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز کناره گیری کرد.

مطابق قانون تشکیل ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و اساسنامه داخلی این ستاد، ریاست ستاد به عهده یکی از ائمه جمعه کشور است که در نتیجه، آیت الله جنتی همزمان با استعفا از سمت امامت جمعه تهران، مطابق قانون از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز کناره گیری کرده است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی دیگر امام جمعه موقت تهران جایگزین آیت الله جنتی در سمت ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش مهر، عصر امروز به دنبال انتشار برخی شایعات پیرامون مسئولیت آیت‌الله جنتی در ستاد امر به معراف و نهی از منکر، دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: با عنایت به اینکه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با یکی از ائمه جمعه است، حضرت آیت الله جنتی مطابق با قانون همزمان با استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست این ستاد نیز استعفا دادند و جایگزین ایشان نیز تعیین و منصوب شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از رسانه های محترم انتظار می رود پیش از انتشار اخبار و گزارش های خود از صحت آنها مطمئن شوند.

نظر شما