شناسهٔ خبر: 150115 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

بهروز نعمتی:

محدوده میادین مشترک خزر مشخص شده است

نعمتی43 سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد اتفاقی که در میادین مشترک خلیج فارس در حوزه بهره‌برداری رخ داد در میادین مشترک خزر تکرار شود.

به گزارش«نماینده» ، بهروز نعمتی با اشاره به بهره‌برداری سریع از میادین مشترک در شمال کشور توسط همسایه‌ها، گفت: شرکت نفت خزر در فلات خزر اقدامات خوبی برای بهره برداری از میادین نفتی و گازی انجام داده و پیگیری کرده است.

وی افزود: حدود میادین مشترک در دریای خزر مشخص شده و در بحث سرمایه گذاری‌ها اتفاقاتی رخ داده است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر تیم مدیریتی شرکت نفت خزر، ادامه داد: تیم جدیدی که در شرکت نفت خزر مستقر شده است باید اقدامات اجرایی برای بهره برداری از ذخایر میادین را سریعتر به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه مکاتبات و جلسات متعددی با شرکت نفت خزر صورت گرفته است، اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه مدیریتی شرکت نفت خزر وجود داشت که این مشکلات رفع شده است و در حال حاضر باید کارهای علمی و اجرایی بهره برداری از میادین را انجام دهند.

طبق گزارش خانه ملت، سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نباید اجازه داد اتفاقی که در میادین مشترک خلیج فارس در حوزه بهره برداری رخ داد در میادین مشترک خزر تکرار شود و باید از ذخایر نفتی و گازی در این حوزه حداکثر استفاده را انجام داد.

نظر شما