شناسهٔ خبر: 150093 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

۴۰ مدیر بازنشسته از شهرداری می‌روند

شهرداری معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: ۴۰ مدیر بازنشسته شهرداری شناسایی شده و تدابیر لازم برای جایگزینی آنها نیز اندیشیده شده است.

به گزارش«نماینده»، ابراهیم شیخ در خصوص اینکه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان چند مدیر از شهرداری می روند، گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مشاغل دولتی و نهادهای عمومی می شود و بر اساس قانون و در مهلت تعیین شده نیز مدیرانی که بر اساس آن دیگر نمی توانند در شهرداری کار کنند، از شهرداری جدا می شوند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده دقیقاً ۴۰ نفر از مدیران از مجموعه شهرداری خداحافظی می کنند اما افرادی که هنوز حکم بازنشستگی آنها صادر نشده، سنوات خدمتشان پر شده است مشمول قانون دیگری می شوند.

شیخ در پاسخ به این پرسش که آیا حضور مدیری که سنوات خدمتش پر شده اما هنوز بازنشسته نیست نوعی تخلف محسوب نمی شود؟ گفت: مدیران بر اساس نیاز مجموعه می توانند حضور خود را تمدید کنند اما تاکید می کنم قانونی که ابلاغ شده مشمول این افراد نمی شود.

وی در خصوص اینکه آیا برای جایگزینی این مدیران بازنشسته چاره ای اندیشیده شده؟ گفت: هر نظام هوشمند منابع انسانی برای این قانون چاره اندیشی می کند و هنگامی که از ماه ها قبل زمانی که این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفت، ما لیست کامل افرادی که مشمول قانون در شهرداری می شوند را احصاء کرده، در اختیار شهردار قرار دادیم و تدابیر لازم برای جایگزینی اندیشیده شد. همچنین موضوع شهردار تهران شرایط خاص خود را دارد که شورا در خصوص آن تصمیم گیری می کند.

نظر شما