شناسهٔ خبر: 150071 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

افشانی برای حضور در شهرداری تابع قانون است

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افشانی در مورد حضورش در شهرداری تهران گفت که تابع قانون است، اما لازم است که قانون درست تفسیر شود.

به گزارش«نماینده»، محسن هاشمی صبح امروز  پیش از آغاز جلسه رسمی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورا با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر، هر دو هفته یکبار با حضور شهردار برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که افشانی گزارشی از فعالیت‌های شهرداری ارائه کرد، اظهار کرد: از جمله در مورد مسائل بانک شهر، پروژه‌های عمرانی، مذاکره با تعاونی سپاه در مورد طلب‌های شهرداری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و همچنین برخی از اعضای شورا نیز در مورد نوع نگاه به انتصابات، مدیریت، تخصص‌ها و ... در انتصابات صحبت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که شهردار تهرانی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود، ادامه داد: افشانی در مورد حضورش در شهرداری تهران گفت که تابع قانون است، اما لازم است که قانون درست تفسیر شود.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که حکم افشانی چهار ساله است و گفته می‌شود که قانون جدید عطف به ماسبق نمی‌شود، اظهار کرد: در این زمینه اطلاعی ندارم.

نظر شما