شناسهٔ خبر: 150061 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روند تحقیق و تفحص ازموسسه همشهری همچنان ادامه دارد

فخاری عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری، گفت: روند بررسی و تحقیق و تفحص از این موسسه همچنان ادامه دارد.

به گزارش«نماینده»، الهام فخاری در نشست خبری عملکرد یکساله کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری اظهار داشت: در همشهری شکایتی علیه بنده مطرح شد که البته لطمه‌ای به روند بررسی تحقیق و تفحص وارد نشد.

وی ادامه داد: در شکایت مواردی درج کرده بودند که شائبه‌ای نسبت به شخص خاصی زده شده بود و آمار و ارقامی نیز داده بودند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در همین راستا جلسات تخصصی و بحث‌های کارشناسی انجام شد و تحقیق و تفحص از موسسه همشهری با دقت بیشتری ادامه پیدا کرد.

فخاری بیان داشت: بیش از اقدام شورای شهر برای تحقیق و تفحص هر نوع قرارداد جدید باید بر اساس حقوق مادی و معنوی مؤسسه باشد.

در ادامه فخاری درباره وضعیت ستاد شورایاریها نیز اظهار داشت: در حال حاضر در وضعیت فعلی ستاد تغییراتی در حوزه ساختار مناطق و زیرمجموعه انجام شده است و کارگروه‌های محلات نیز شکل گرفته است.

وی بیان داشت: اینکه برای انتخابات دوره بعد چه برنامه‌هایی مدنظر است نیاز به هماهنگی و کار جدی دارد و اینکه تغییر ساختار را باید از جنبه‌های مختلف ارزیابی کنیم.

عضو شورای شهر تهران افزود:‌امیدواریم تغیرات به بهبود عملکرد شورایاری‌ها منجر شود.

نظر شما