شناسهٔ خبر: 150057 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«روحانی» بابت انتصاب مجدد سیف به افکار عمومی پاسخ دهد

سیف یک فعال سیاسی با بیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور در دادن حکم مشاور به سیف، کار درستی نبود، گفت: سیف در مظان اتهام است و بازجویی‌ها از او در جریان است.

به گزارش«نماینده»، ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به حکم رئیس‌جمهور به ولی‌الله سیف برای مشاور امور پولی و بانکی رئیس‌جمهور، گفت: این اقدام، کار درستی نبود، چرا که سیف در مظان اتهام است و بازجویی‌ها از او در جریان است.

وی با یادآوری التهابات ارزی در دوران مدیریت سیف در بانک مرکزی، تصریح کرد: روحانی باید بابت این انتصاب، به افکار عمومی پاسخ دهد، چرا که التهابات ارزی، مسئله‌ای است که امروز در ذهن جامعه، علامت سؤال‌های بزرگی ایجاد کرده و قوه قضائیه هم در پی کشف برخی مسائلی است که ناشی از عملکرد سیف بوده است.

فعال سیاسی اصول‌گرا درباره تأثیر انتصاب اخیر بر روند رسیدگی قضایی به ابهامات مربوط به مدیریت سیف، گفت: اگر این انتصاب بخواهد در روند بررسی نقش سیف در التهابات ارزی تأثیر بگذارد، قاعدتاً باید گفت قوه قضائیه به رغم شعارها و وعده‌هایی که به مردم داده، از پرداختن به وظایف خودش عدول کرده است.

دبیر کل حزب اسلامی ایران با بیان اینکه مردم، کوتاهی نسبت به انجام وظیفه را نمی‌پذیرند، تصریح کرد: قوه باید بدون کوچک ترین اثرپذیری از این انتصاب، باید به دنبال کشف واقعیت باشد.

نظر شما