شناسهٔ خبر: 150040 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هاشمی: عضو شورای عالی اصلاح طلبان نیستم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شایعات مبنی بر حضورش در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: بنده به شورای عالی نرفتم.

به گزارش«نماینده»، محسن هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شایعات مبنی بر حضورش در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: بنده به شورای عالی نرفتم.

وی ادامه داد: درباره حضورم در شورای عالی سوء تفاهماتی به وجود آمده است، لذا قرار بود، یک نفر از اعضای شورای شهر به شورای عالی برود، که برخی تصور می کردند آن شخص بنده هستم، اما رسولی به عضویت این شورا درآمد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره موضع این حزب نسبت به طرح پارلمان اصلاحات گفت: معتقدم طرح پارلمان طرح خوبی است،  و حزب کارگزاران  هم با این طرح موافقت دارد.

گفتنی است در  روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور عبدالله نوری، الویری، اکرمی و محسن هاشمی در شورای عالی سیاستگذاری منتشر شد، که از سوی این دو شخصیت اصلاح‌طلب تکذیب شد. «شورای عالی سیاست‌گذاری»  در آستانه انتخابات مجلس دهم، برای وحدت بخشیدن به اصلاح‌طلبان شکل گرفت و قرار بود بساط این شورا پس از پایان کار فرایند انتخابات، جمع شود، اما به نظر می‌رسد این شورا اخیرا مایه اختلاف‌افکنی میان احزاب اصلاح‌طلب شده است.

نظر شما