شناسهٔ خبر: 150023 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت خود از دولت را بپذیرند

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اصلاح طلبان قصد شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت عملکرد دولت موردحمایت خود را دارند.

 به گزارش «نماینده» مجتبی شاکری،دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر عارف در نقد عملکرد دولت و اینکه گفته است دولتی را سرکار آوردیم که مجبوریم با سیلی صورتمان را سرخ نگه داریم، گفت: اصلاح طلبان پیش از این اعلام کرده بودند که با بدنه رای آنها اعتدالیون و شخص روحانی پیروز شده است، از این رو باید مسئولیت اقدامات دولت مورد حمایت خود را بپذیرند.

وی اظهار کرد: اینکه می گویند با سیلی صورتمان را سرخ نگه می داریم، معنایی جز عدم توانمندی  آنان در پاسخگویی به مطالبات مردم نیست.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دوگانگی در بدنه و سران اصلاحات مشهود است، اظهار کرد: قدرت  اجرایی اکنون به طور کامل در دست اصلاح طلبان است، آنها شورای شهر و مجلس و دولت را در اختیار دارند و باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند اما متاسفانه آنچه درعمل اتفاق می افتد، عدم پذیرش مسئولیت و بی برنامگی از سوی اصلاح طلبان است. 

گفتنی است که محمدرضا عارف رئیس شورای عالی اصلاح طلبان در جمع یکی از احزاب اصلاح طلب گفته بود که به خاطر حمایت و روی کارآمدن این دولت مجبوریم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داریم .

نظر شما