شناسهٔ خبر: 150003 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

روحانی زودتراز فرصت قانونی وزرای کار واقتصاد را به مجلس معرفی کند

نعمتی بهروز سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور علی رغم آنکه سه ماه فرصت قانونی برای معرفی وزرای کار و اقتصاد دارد اما چه سریعتر وزرا معرفی کند تا این وزارتخانه ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه سریعتر وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار به مجلس، اظهار داشت: وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی، جزء وزارتخانه‌های مهم اقتصادی کشور هستند و ضروری است که رئیس‌جمهور علی رغم آنکه سه ماه فرصت قانونی برای معرفی این دو وزیر به مجلس دارد، هر چه سریعتر این دو وزارتخانه را از بلاتکلیفی خارج و مبادرت به انتخاب وزرای پیشنهادی خود کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: استیضاح دو تن از وزرا و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور به ۴ سوال، مسائل مهمی است که دولت باید مورد توجه و تحلیل قرار دهد.

نعمتی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید بداند که دغدغه‌های مردم در زمینه اقتصادی و معیشتی جدی و واقع‌گرایانه است، تصریح کرد: آقای روحانی حتما باید افرادی توانمند، خوش‌فکر و برنامه‌ریز را در صدر وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی و دیگر وزارتخانه‌هایی که سمت و سوی اقتصادی دارند، به کار گیرد.

نظر شما