شناسهٔ خبر: 149948 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بودجه شهرداری امسال انقباضی بسته شده است

فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه شهرداری تهران برای امسال انقباضی در نظر گرفته شد و اما ماموریت هوشمندسازی تنها بخشی بود که نه تنها انقباضی نبود، ‌ بلکه ۲۰ درصد افزایش را نیز به همراه داشت.

به گزارش «نماینده»، مجید فراهانی در دومین  نشست هم اندیشی  نخبگان شهر تهران گفت: شهر هوشمند و رسیدن به شاخص‌های کلیدی آن در تهران به عنوان یک ضرورت مطرح است.  

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کسی شک ندارد که لازمه خدمت رسانی و جلب رضایتمندی مردم به عنو ان مهم‌ترین ذی‌نفعان شهر و همچنین کاهش هزینه‌ها از دستاوردهای مهم تحقق شهر هوشمند خواهد بود، گفت: اهمیت تحقق شهر هوشمند تا به آن جا ادامه‌ پیدا می‌کند.

وی گفت:  بودجه شهرداری تهران برای امسال  انقباضی در نظر گرفته شد و اما ماموریت هوشمندسازی تنها بخشی بود که نه تنها انقباضی نبود، ‌ بلکه ۲۰ درصد افزایش را نیز به همراه داشت.

فراهانی افزود: نیازی نیست نگاه سخت افزاری به موضوع هوشمند سازی داشته باشیم. نباید پروژه‌های بلند پروازانه عمرانی در شهر تهران تعریف شود چرا که با محدودیت‌های مالی مواجه هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره که موضوع هوشمندسازی در برنامه سوم شهر تهران تا سطح تعریف پروژه‌ها دیده شده است،  گفت: لذا پروژه‌های متعددی در این حوزه تعریف شده است هر چند که لازم است زمان بندی آنها به طور مشخص تعیین شود.

نظر شما