شناسهٔ خبر: 149924 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طرح استیضاح" شریعتمداری" مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس خبر داد که، طرح استیضاح شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش«نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر صنعت با ۷۰ امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد و هیأت رئیسه نیز این طرح را هفتم شهریورماه برای بررسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع داد.

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اولین فرصت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار خود قرار خواهد داد که به نظر می‌رسد این طرح بعد از پایان تعطیلات تابستانی پارلمان و در مهرماه در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای بین استیضاح‌کنندگان و وزیر صنعت برگزار شده است یا نه؟ گفت: از طرف وزارتخانه درخواست شد که جلسه‌ای برگزار شود ولی ما نپذیرفتیم.

وی در پایان در همین باره توضیح داد: ما می‌خواهیم روال قانونی را طی کنیم، مذاکره، صحبت و رایزنی مال قبل از ارائه طرح استیضاح وزیر صنعت بود، وقتی تذکرات، سؤالات و اخطارها دنبال شد و نتیجه‌ای حاصل نشد و استیضاح وزیر مطرح شد، دیگر باید روال قانونی طی شود.

نظر شما