شناسهٔ خبر: 149781 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آروزی استاندار اصفهان برای مهمانان خارجی

مهرعلیزاده استاندار اصفهان به زبان انگلیسی حضور مهمانان خارجی در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان را گرامی داشت و در ارتباط با آوازه فرهنگ، تاریخ و هنر اصفهان در جهان سخنانی بر زبان آورد.

به گزارش«نماینده»، محسن مهرعلیزاده شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان که در سالن کوثر ارتش در حال برگزاری است، اظهار داشت: اصفهان این افتخار را دارد که چندین سال میزبانی جشنواره و برگزارکننده جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باشد و من این افتخار و میزبانی شورانگیز را به همه مردم اصفهان و ایران تبریک عرض می کنم.

وی افزود: اصفهان در طول تاریخ نشان داده است که با فرهنگ و هنر غنی خود در عرصه ادبیات، موسیقی، شعر، تئاتر، موسیقی، مجسمه سازی، صنایع دستی، معماری و انواع هنرهای خود نقش ارزشمندی در توسعه فرهنگی کشور داشته است و امروز این هنرمندی را در بخش فیلم و در کسوت میزبانی جشنواره ها به عرضه و نمایش عمومی گذاشته است.

جشنواره کودک و نوجوان به سطوح بین‌المللی بالاتری صعود می‌کند

استاندار اصفهان تاکید کرد: یقین داریم با توجه به استعداد اصفهان و سابقه بسیار ارزشمند این استان در زمینه‌های فرهنگی - هنری، در آینده ای نه چندان دور جشنواره کودک و نوجوان به سطحی بالاتر در عرصه بین‌المللی صعود و اصفهان در جهان به عنوان مهمترین مرکز برای ارائه فیلم های کودک و نوجوانان مطرح خواهد بود.

 وی ادامه داد: توجه جمهوری اسلامی ایران به مسئله فعالیت های کودکان و نوجوانان در امر فیلم سازی و توجه به کودکان و نوجوانان در هنر سینما و فیلم‌سازی جای افتخار دارد و اطمینان دارم که با توجه به بین‌المللی بودن جشنواره کشورمان را با افتخار در آینده به دنیا خواهیم شناساند تا آنچه که لایق شخصیت ایرانی است به دست آید.

مهرعلیزاده با تشکر از شهرداری و شورای شهر و دست اندرکاران برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان قول حمایت از این اقدام ارزشمند فرهنگی را در طول سال های آینده داد.

گفتنی است در پایان این  این سخنرانی استاندار اصفهان به زبان انگلیسی حضور مهمانان خارجی در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان را گرامی داشت و در ارتباط با آوازه فرهنگ، تاریخ و هنر اصفهان در جهان سخنانی بر زبان آورد.

وی آرزو کرد مهمانان خارجی از سفر خود در اصفهان لذت برده و سفر دوباره ای را در آینده به اصفهان با خانواده و دوستان خود تجربه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما