شناسهٔ خبر: 149607 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جلسه سوال از رئیس‌جمهور زنگ خطری برای روحانی بود

پوربافرانی عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی با بیان اینکه جلسه سوال از رئیس‌جمهور تذکر و زنگ خطری برای دولت بود، گفت: دولت باید هرچه سریعتر در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کند.

به گزارش «نماینده» عباسعلی پوربافرانی، اظهار داشت: وضعیت فعلی کشور دستخوش برخی تغییرات شده و مردم را در تنگنا قرار داده است؛ این تنگناها برای مردم سختی‌ها و مشقاتی را ایجاد کرده است.

وی رأی نمایندگان به پاسخ‌های رئیس‌جمهور را حق ملت و صدای مردم خواند و گفت: نمایندگان در مورد نرخ ارز، اشتغال و قاچاق به شدت به عملکرد دولت معترض هستند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در واقع در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور، صدای ملت در شرایط سخت اقتصادی به گوش رئیس‌جمهور و دولت رسانده شد؛ لذا دولت باید هر چه سریع‌تر در تیم اقتصادی کابینه خود تجدیدنظر کرده‌ و ترمیم‌های لازم را انجام دهد.

پوربافرانی ادامه داد: اگر نیاز است که مسیر مجدداً بازبینی شود یا ساختارها تغییر کرده و سامانه‌های جدید ایجاد شود، نمایندگان آماده هستند؛ باید دولت الکترونیک سریعا اجرایی شود.

وی گفت: امیدواریم این جلسه تذکر و زنگ خطری برای دولت باشد تا سریعا مصوبات مجلس را اجرایی کرده و به ندای مجلس که در اصل صدای مردم بود، توجه کند.

نماینده مردم نائین در مجلس خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ارز بر ابعاد مختلف زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. افزایش قیمت خودرو یکی از مشکلاتی است که باید وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخگو باشد؛ مگر چه قطعه جدیدی وارد شده که قیمت خودروها تا این مقدار افزایش یافته است؟

نظر شما