شناسهٔ خبر: 149599 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بررسی چند مکان درشرق و غرب تهران برای ایجاد شعب دیگر بهشت‌زهرا

صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از امکان سنجی برای تعیین بهشت زهرا(س) جدید خبر داد.

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در نشست خبری خود از انجام مطالعات و امکان سنجی برای ایجاد قبرستان در شرق و غرب تهران خبر داد و گفت: بهشت زهرا هم ظرفیتی دارد و حتما باید ظرفیت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با مسوولان سازمان بهشت زهرا(س) داشتیم تا زمینه‌های توسعه بهشت زهرا بررسی شود گفت: البته قسمتهایی در خود بهشت زهرا توسعه داده شد اما کافی نیست.

صدراعظم نوری ادامه داد: دو سه نقطه در شرق و غرب تهران برای ایجاد شعب دیگر بهشت زهرا امکان سنجی شده است اما هنوز مطالعات و امکان سنجی تمام نشده است و به همین دلیل نمی‌توانم نام مناطق را اعلام کنم.

اینکه می‌گویند اعضای شورا جایگزین افشانی را هم انتخاب کرده‌اند، شایعه است

وی در مورد سرانجام ماندن یا رفتن شهردار تهران گفت: شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی باید به قانون احترام بگذارد و ما تابع قانون و مصوبات هستیم.

وی افرود: شهردار تهران خود را بازخرید کرده و حقوق بگیر دولت نیست اما اگر با وجود این شرایط شهردار تهران شامل این قانون شود تابع قانون هستیم هرچندکه ترجیح ما این است که شهردار باقی بماند و به وظایف خود عمل کند اما اگر "افشانی" مشمول قانون شود به فکر جایگزین می‌افتیم.

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی هفته جاری به این موضوع اشاره می‌شود و تصمیم گیری می‌کنیم اما اینکه می‌گویند اعضای شورا جایگزین افشانی را هم انتخاب کرده‌اند، شایعه است.

نظر شما