شناسهٔ خبر: 149356 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخلاف گفته برخی آقایان سؤال از رئیس‌جمهور نه سیاسی بلکه اقتصادی است

پورمختار// عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخلاف گفته برخی آقایان سؤال از رئیس‌جمهور جنبه سیاسی ندارد بلکه ناظر بر شرایط اقتصادی کشور است که ما امروز شاهد آن هستیم.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: سؤال کنندگان در طرح سؤال از رئیس‌جمهور بر این اعتقاد هستند که جلسه سؤال در فضای تعاملی و منطقی و کاملا فنی باید برگزار و مسائل در آن مطرح شود.

وی افزود: طبیعتا و به طور قطعی به رغم گفته برخی آقایان سؤال جایگاه سیاسی ندارد بلکه کاملا ناظر بر فضای اقتصادی موجود در کشور است که در چند ماه گذشته پیش آمده و ما امروز شاهد آن هستیم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: برای اینکه بهانه‌ای به دست مخالفین نظام داده نشود و زمینه برای سوء استفاده آنها فراهم نشود باید مسائل در چارچوب سؤالات و با احترام به رئیس‌جمهور عنوان شود و از رئیس‌جمهور هم انتظار می‌رود که به لحاظ مصالح ملی و مبانی سؤالات که در چارچوب مسائل اقتصادی است، پاسخ دهد.

پورمختار در پایان با بیان اینکه مردم قضاوت کننده اصلی نسبت به پاسخ رئیس‌جمهور در جلسه روز سؤال خواهند بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم قضاوتی که از جلسه روز سؤال و پاسخ‌های آقای رئیس‌جمهور می‌شود قضاوت مثبتی باشد.

نظر شما