شناسهٔ خبر: 149299 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تکذیب بررسی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در شورایعالی انقلاب فرهنگی

شورای عالی انقلاب فرهنگی مدیرکل ارتباطات و رسانه شورایعالی انقلاب فرهنگی اخبار منتشر شده درباره بررسی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در این شورا را تکذیب کرد.

به گزارش «نماینده»،عباس میرزاحسینی مدیرکل ارتباطات و رسانه شورایعالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تصویب چارچوب حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در این شورا، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: در شورایعالی انقلاب فرهنگی تاکنون در نفی و اثبات این موضوع هیچ بحثی مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه طرح این موضوع صرفا در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بوده است،گفت: موضوعات متعددی در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف از منظرهای گوناگون از جانب اعضای جلسات مطرح می‌شود که صرفا بیان دیدگاه‌های اعضا در این جلسات است.

میرزاحسینی تصریح کرد: برای تصویب یک موضوع در شورایعالی انقلاب فرهنگی باید ابتدا موضوع پس از کارشناسی و بررسی در بخش‌های مختلف با مشارکت ذی‌نفعان در دستور این شورا قرار گیرد و پس از بحث و تبادل نظر در صحن شورا به تصویب رسد. تاکید می‌شود شورایعالی انقلاب فرهنگی ورودی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداشته است.

مدیرکل ارتباطات و رسانه شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود: مصوبات و تصمیم‌گیری‌های شورایعالی انقلاب فرهنگی صرفا از طریق دبیرخانه این شورا اعلام می‌شود.

نظر شما