شناسهٔ خبر: 149298 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

روایت حاجی دلیگانی از جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس

وزیر دفاع: در حوزه صنایع موشکی 10 سال از کشورهای منطقه جلوتر هستیم

امیر حاتمی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دفاع عنوان کرد که در حوزه صنایع موشکی 10 سال از کشورهای منطقه جلوتر هستیم.

به گزارش «نماینده»،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالرزو صنایع دفاعی گزارشی را از  آخرین پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور به نمایندگان ارائه کرد. 

وی افزود: وزیر دفاع بشارت‌های خوبی را از پیشرفت‌های حوزه دفاعی در تولید و ساخت تجهیزات و انواع پرنده‌ها، حوزه موشکی و بخش زرهی و دیگر ادوات مورد نیاز نیروهای مسلح داد. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امیر حاتمی گفت که ما در حوزه موشکی حداقل 10 سال از دیگر کشورهای منطقه که مسائل موشکی را دنبال می‌کنند جلوتر هستیم و نکته دیگر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود تولیدکننده صنایع موشکی است در حالی که کشورهای دیگر منطقه خریدار و واردکننده نیازهای تسلیحاتی و به ویژه در حوزه موشکی هستند. 

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: بخش غیرنظامی کشور نیز از بخش نظامی و دفاعی ما یاد بگیرد و در زمینه تولید موانع توسط دولت برداشته شود تا تولیدکنندگان بتوانند با بکارگیری ظرفیت‌ها بتوانند کالاهای مرغوبی را برای کشور تولید کنند و کشور را به شرایط مطلوب‌تری برسانند. 

نظر شما