شناسهٔ خبر: 149269 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"لاریجانی" پدر معنوی حزب رفاه ملت ایران نیست

نعمتی و لاریجانی عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت گفت: این حزب به هیچ فردی مانند قالیباف، لاریجانی و ناطق نوری وابسته نیست؛ اساساً حزب مستقلی محسوب می‌شویم

به گزارش«نماینده»، بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت حزب تازه تاسیس رفاه ملت ایران،گفت: هفته آینده دبیرکل و سایر ارکان این حزب مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران به احتمال فراوان فردا (دوشنبه) بعد از ظهر برگزار شود، ادامه داد: تاکنون افرادی برای دبیرکلی اعلام آمادگی کردند و در روزهای آینده این سمت در حزب مشخص می‌شود.

نعمتی درباره شایعات موجود مبنی بر دبیرکلی خود در این حزب، اضافه کرد: به هرحال اگر افراد و اعضا شورای مرکزی حزب رای دادند، بنده دبیرکل خواهم شد ولی شخصا تمایلی برای قبول این مسئولیت ندارم.

وی از منتفی شدن حضور لاریجانی در حزب تاسیس حزب رفاه ملت ایران خبر داد و گفت: اینکه گفته می‌شود لاریجانی پدر معنوی این حزب است، از اساس اشتباه است. ما در جلسه حزب هم رسما اعلام کردیم که حزب رفاه ملت ایران وابسته به هیچ جریان و حزبی نیست و از هیچ فردی حمایت نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: بنده  تاکید می‌کنم این حزب  به هیچ فردی مانند  قالیباف، لاریجانی و ناطق نوری وابسته نیست. اساساً حزب مستقلی محسوب می‌شویم و در آینده نزدیک برنامه‌های خود را به طور شفاف به مردم اعلام می‌کنیم.

نعمتی با رد برخی اظهارات مبنی بر تشکیل این حزب برای حمایت از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: اساساً طرح موضوعی مانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ حرف و سخنی گمراه کننده است. به هرحال اگر یک حزب قرار است که دوام و قوام داشته باشد باید برنامه‌ریزی داشته باشد و برای صحنه‌هایی نظیر انتخابات ۱۴۰۰ خود را آماده کند ولی اینکه بگویند فقط برای انتخابات ۱۴۰۰ و حمایت از لاریجانی در این انتخابات حزب رفاه ملت ایران تشکیل شده، موضوعی انحرافی است که به شدت تکذیب می‌شود.

وی درباره اولین برنامه کاری حزب تازه تاسیس رفاه ملت ایران گفت: تعیین خط، مشی‌ها و اهداف به صورت جزئی، دقیق و شفاف به مردم، قطعا از اصلی‌ترین و اولین برنامه‌های کاری ما است.

نظر شما