شناسهٔ خبر: 149234 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعضای حزب رفاه ملت ایران با لاریجانی و قالیباف دیدار می‌کنند

لاریجانی و قالیباف دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از دیدار حزب رفاه ملت ایران با شخصیت‌های سیاسی همچون جهانگیری، ظریف، قالیباف و لاریجانی خبر داد.

به گزارش«نماینده»، محمد جوادمحمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با بیان اینکه حزب رفاه ملت ایران از احزاب وابسته به جبهه پیشرفت رفاه و عدالت محسوب می‌شود،‌گفت: هیچ تصمیمی در خصوص همراهی حزب رفاه ملت ایران از آقای لاریجانی تاکنون در دستور جلسه جبهه نبوده و اخباری که تاکنون در سطح رسانه‌ها منعکس گردیده حاصل برداشت‌ها و گمانه زنی است‌.

وی افزود: قطعا اگر قرار بر تعامل و همراهی با جریان خاصی در انتخابات آتی مجلس و یا ریاست جمهوری باشد باید موضوع در جلسه سران احزاب عضو جبهه مطرح و مورد تصویب واقع شود بنابراین همراهی و پیوستن شهاب الدین صدر به دکتر علی لاریجانی را به شدت تکذیب می‌کنیم .

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خاطرنشان کرد: البته همه می‌دانند دکتر صدر در مجلس هشتم نایب رئیس آقای لاریجانی در آن مجلس بودند اما این دلیلی بر همراهی با ایشان و تبعیت از تصمیمات جریان آقای لاریجانی نیست.

وی گفت: به زودی بعد از دیدارهای این جبهه با شخصیت‌هایی چون جهانگیری، ظریف،‌قالیباف و لاریجانی به نتایج موثری در خصوص آرایش سیاسی این جبهه در انتخابات مجلس بعدی دست می‌یابیم.

نظر شما