شناسهٔ خبر: 149212 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پس از ۲ هفته تعطیلی؛ شورای شهر تهران فردا تشکیل جلسه می دهد

شورای شهر هشتادمین جلسه شورا فردا بیست و هشتم مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می شود.

به گزارش«نماینده»، هشتادمین جلسه شورا فردا بیست و هشتم مرداد ماه در تالار اصلی شورا در حالی برگزار می شود که لایحه شهرداری تهران مربوط به معرفی ۳ نفر افراد مطلع و صاحب نظر جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص پیشنهاد و معرفی اعضای اصلی و علی البدل هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز دستور دیگر جلسه فردا خواهد بود.

ارایه گزارش از سوی سید حسن رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه های اردیبهشت و خرداد سال ۹۷ از دیگر موارد مطرح در جلسه هشتادم خواهد بود.

بررسی اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران نیز دیگر دستوری خواهد بود که در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

بررسی نامه ریس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص جابجایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری و انتخاب ۲ نفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی ونظارت موضوع بند ۱۳ ذیل ماده ۳ اصلاحیه مصوبه "مقابله ،کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاریها ی اجتماعی " از دیگر موارد طرح شده در جلسه فردا خواهد بود.

همچنین در هشتادمین جلسه موضوع  پلاک های ثبتی از جنبه  تشخیص باغ یا عدم باغ بودن آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما