شناسهٔ خبر: 149175 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

همه دستگاه ها برای مقابله با تحریم ها سناریویی مشخص دارند

خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه همه دستگاه های برای مقابله با تحریم ها سناریویی مشخص پیش بینی کرده اند، گفت: نباید آدرس درست در خصوص برنامه های توسعه ای کشور به دشمن داد.

به گزارش «نماینده» حسن خسته بند، با اشاره به برخی انتقادها مبنی بر اینکه سازمان بنادر هنوز برنامه ای برای مقابله با تحریم ها ارایه نکرده است، گفت: اکنون وضعیت با اعمال تحریم های ظالمانه فرق کرده از این رو ارایه شفاف برنامه ها به صلاح نیست.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همه دستگاه ها در ارتباط با تحریم ها برنامه های مدون و مشخصی دارند، افزود: اگر در شرایط فعلی دستگاه های مختلف به ارایه برنامه های خود اقدام کنند به طور حتم آمریکا و متحدانش به خنثی سازی آن ها خواهند پرداخت.

اعلام برنامه ها در زمان تحریم ها آن ها را از حالت محرمانه بودن خارج خواهد کرد

خسته بند با تاکید بر اینکه اعلام برنامه ها در زمان تحریم ها آن ها را از حالت محرمانه بودن خارج خواهد کرد، تصریح کرد: نباید کاری کنیم که دشمن دست ما را خوانده و با برنامه ریزی راه های پیش روی ما را مسدود کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش به کشورهای مختلف فشار می آورند که راه های مختلف را در حوزه های گوناگون پیش روی ما مسدود کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه تحریم هوشمندانه علیه ایران اعمال شده از این رو ما هم باید عملکرد و برنامه هوشمندانه داشته و به صورت محرمانه کارها را پیش ببریم.

مجموعه وزارت راه و شهرسازی برنامه های مشخص برای مقابله با تحریم ها دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به برگزاری نشست های کمیسیون عمران مجلس با مجموعه وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: با برگزاری این نشست در جریان برنامه های دستگاه های مختلف از جمله سازمان بنادر در حوزه مقابله با تحریم ها قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه دستگا های مختلف در کشور از جمله دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برای هر کدام از موانع پیش رو سناریویی پیش بینی کرده اند، افزود: نباید آدرس درست به دشمن داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای مقابله با تحریم ها کار سختی پیش رو داریم، گفت: دشمن فقط به دنبال تحریم نیست بلکه به دنبال براندازی است از این رو با علم به آغاز جنگ اقتصادی باید خود را تجهیز کنیم.

نظر شما