شناسهٔ خبر: 149108 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عزم نمایندگان مجلس برای استیضاح وزرای اقتصادی دولت

پورمختار/* نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عزم استیضاح وزرای اقتصادی دولت را دارد.

به گزارش«نماینده»، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، ترمیم، تیم اقتصادی کابینه و تغییر سیاست‌های اقتصادی دولت امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه متأسفانه مدیریت خوبی بر بازار ارز، سکه و سیاست‌های پولی مشاهده نمی‌شود، افزود: برخی از نمایندگان بارها درباره مشکلات اقتصادی به رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت تذکرهای جدی دادند اما متأسفانه دولتمردان توجهی به این هشدارها نکردند و اقدامات و سیاست‌های خود را ادامه دادند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید تیم اقتصادی خود را اصلاح، بازسازی و ترمیم کند، اظهار داشت: نمایندگان براساس بعد نظارتی مجلس پیگیر مسائل بوده و پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند. اگر تغییری در رویکردها و سیاست‌ها مشاهده نشود، مجلس به‌دنبال استیضاح وزرای اقتصادی بوده و عزم این کار را هم دارد.

پورمختار با ابراز اینکه بهتر است رئیس‌جمهور خود برای تغییر تیم اقتصادی دست به کار شود پیش از اینکه مجلس بخواهد دست به کار شود، ادامه داد: اگر تیم اقتصادی دولت ترمیم نشود، وکلای ملت استیضاح وزرای اقتصادی را کلید می‌زنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اگر رئیس‌جمهور پاسخ مثبتی در جهت رفع مشکلات مردم با ترمیم و بازسازی تیم اقتصادی دولت دهد مجلس نیز در جهت بهبود وضعیت فعلی به رئیس‌جمهور کمک می‌کند، گفت: مجلس به‌دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است و تمام طیف‌های سیاسی روی این موضوع تأکید دارند که اولویت مجلس رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

نظر شما