شناسهٔ خبر: 149021 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

سخنان تلویزیونی رئیس‌جمهور تاثیری در سوال نمایندگان ندارد

محمدحسین فرهنگی/2 نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: صحبت رییس‌جمهور با مردم صرفنظر از میزان اقناع‌کنندگی سخنان ایشان اقدام مناسبی بود.

به گزارش «نماینده» محمدحسین فرهنگی، ‌ گفت: حضور رییس‌جمهور مقابل دوربین‌های سیما صرفنظر از اینکه در محتوا  تا چه میزان توانست افکار عمومی را قانع کند، اقدام مناسبی بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اما در محتوای این سخنان، سوالات و ابهامات زیادی  وجود داشت که با توجه به فرصت کم، به برخی از آنها پاسخ روشنی داده نشد از جمله اینکه چرا مدیریت ارز گرفتار حاشیه‌ها شد، چرا ثبت سفارش دچار مشکل شد و چرا عرضه سکه به درستی مدیریت نشد؟ به این سوالات اساسی پاسخهای لازم داده نشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا سخنان رییس جمهور با مردم تاثیری در پس گرفتن سوال نمایندگان از ایشان دارد؟ افزود: به نظر بنده ربطی بین سوال از رییس‌جمهور و سخنان تلویزیونی ایشان با مردم وجود ندارد و هر کدام مسیر خود را دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس متذکر شد: اینکه در ذهن رییس‌جمهور چه مسائلی وجود داشت که تاکید داشتند در روز سوال از رییس‌جمهور در مجلس بی‌پرده‌تر با مردم سخن خواهند گفت، بی‌اطلاعم.

نظر شما