شناسهٔ خبر: 149017 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

رئیس‌جمهور باید قبل از طرح سوال، در مجلس حاضر می‌شد

تابش یک عضو فراکسیون امید در خصوص سوال از رئیس‌جمهور گفت: این یک فرصت است و آقای روحانی باید از آن استفاده کند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا تابش، درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برای پاسخ‌گویی به نمایندگان مردم، گفت: به شخصه در این شرایط با طرح سوال از رئیس‌جمهور موافق نبودم، زیرا رئیس‌جمهور میراث‌دار یک‌سری تزریقات و تنگناها و مشکلاتی است که امروز کشور با آن مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید این موضوع (طرح سوال از رئیس جمهور) را تبدیل به فرصت کند و بدون ملاحظه تزریقات، تنگناها، مشکلات و سوابقی که منجر شده ایشان در این دام گرفتار شود و کشور با این چالش‌ها مواجه شود را توضیح دهد.

نماینده مردم اردکان و یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آقای رئیس‌جمهور باید پیش از این سخن می‌گفت، بیان کرد:  یک اشکال بزرگ به آقای رئیس‌جمهور وارد است؛ ایشان باید قبل از این که سوالی از ایشان پرسیده می‌شد در مجلس حضور پیدا می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید حداقل تقاضای دوستان خود در مجلس را جواب می‌دادند و یک جلسه غیرعلنی در خانه ملت با نمایندگان مردم می‌گذاشتند، مسائل و مشکلات را بازگو می‌کردند.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: با سوال از رئیس‌جمهور موافق نبودم اما  در حال حاضر که مطرح شده این امر را یک فرصت می‌دانم تا آقای روحانی به مجلس بیاید و بگوید که معضلات و مشکلات کشور چیست؟

وی تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور خوب صحبت کند و مشکلات و معضلات را توضیح دهد قطعا مجلس قانع خواهد شد.

نظر شما