شناسهٔ خبر: 148960 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نوبخت: ستاد بودجه ۹۸ تشکیل شد

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ستاد بودجه سال ۹۸ تشکیل شده است و اولین جلسه آن هم بعدازظهر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش«نماینده»، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که برای روزهای آینده تنظیم برنامه شده است، مربوط می‌شود به پرداخت یارانه‌ها. ۴۰۰۰ میلیارد تومان یارانه این ماه است که ما همواره این یارانه‌ها را بیست و ششم هر ماه توزیع می‌کنیم و با توجه به اینکه در این ماه بیست و ششم روز جمعه خواهد بود، در آخر وقت روز پنجشنبه ما این مبلغ را میان خانوارها توزیع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اقدام دیگری که صورت خواهد گرفت و انشاءالله در آینده بیشتر در جریان مصوبات آن قرار خواهید گرفت، موضوع ستاد بودجه سال ۹۸ است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: برای آنکه سازمان برنامه و بودجه بتواند از طریق دولت، به وقت و در مهلت قانونی که در ۱۵ آذر ماه است، لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند، باید چند هفته زودتر از آن، این لایحه را به دولت برساند. از همین رو ستاد بودجه سال ۹۸ تشکیل شد و اولین جلسه آن هم بعدازظهر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد تا به این ترتیب خود را برای بودجه سال ۹۸ آماده کنیم.

نظر شما