شناسهٔ خبر: 148958 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سئوال از ربیعی درباره شرکت فرزندش در دوبی

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس خواستار پاسخگویی وزیرکار درباره شرکت فرزندش در دبی شد.

به گزارش«نماینده»، حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح علی ربیعی به عنوان موافق استیضاح در امروز قوه مقننه گفت: آقای ربیعی شما باید درباره مسائلی مانند تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگان، خدمات درمانی، بیمارستان‌های تامین اجتماعی پاسخگو باشی که آیا مدیریت درستی داشته‌اید یا نه؟ در بعضی موارد مانند تامین اجتماعی موفقیت‌هایی حاصل شده، ولی به عنوان مثال ۴۵ تعاونی در رباط‌کریم، آبشناسان و استان تهران وجود دارند که با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی با طرح این سوال خطاب به ربیعی خاطرنشان کرد: آیا پسر شما به همراه پسر تقی‌زاده (معاون وزیر) در دوبی با رابطه عبدالناصر موسوی الجزایری شرکت دارند؟ چرا پول‌های پتروشیمی که فروخته‌اید را به کشور بازنگردانده‌اید؟

نوروزی افزود: عده‌ای می‌گویند در این اوضاع اقتصادی و افزایش قیمت دلار چرا وزیرکار را استیضاح می‌کنید، من می‌گویم وزیرکار نقش به‌سزایی در این باره دارد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس خاطرنشان کرد: گفته می‌شود منافقین دعوت به تظاهرات می‌کنند، "بی‌جا می‌کنند". من خودم جزو اولین فرمانده‌های کمیته انقلاب اسلامی و ۱۰ سال اسیر بوده‌ام و تا آخرین قطره خون می‌جنگم. ما نماینده ملتیم و مردم این اختیار را به ما دادند و باید دفاع کنیم.

نظر شما