شناسهٔ خبر: 148922 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قاضی‌زاده‌ هاشمی: شیطانک‌های اروپایی ما را با هویج‌های‌ خیالی به بازی گرفتند

قاضی زاده/2 نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: شیطانک‌های اروپایی پس از برجام ما را با هویج‌های خیالی به بازی گرفتند.

به گزارش «نماینده»، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، ۱۶ مرداد) پارلمان در نطق میان‌دستور خود با طرح سؤالی مبنی بر اینکه رمز پیروزی ما چیست؟، گفت: سید حسن نصرالله می‌گوید رمز پیروزی ما این است که هر جا با آقا اختلاف تحلیل داشتیم، تحلیل خود را کنار گذاشتیم و به حرف ایشان عمل کردیم، نه اینکه چون وی ولی است و لازم‌الاطاعه، بلکه چون از اول درست می‌گفته و ما اشتباه می‌کردیم.

وی با بیان اینکه عجبا که سوریه در کشاکش بحران سیاسی و اقتصادی و اتحاد همه بدخواهان می‌ایستد و اقتصادش را اداره می‌کند و ما در اوج اقتدار منطقه‌ای و ملی حیران هستیم، افزود: کجایند مدافعان حریم وطن؟ چه کردیم با دستورات هشت‌گانه رهبری در موضوع مبارزه با فساد؟

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: شبیخون ناتوی فرهنگی را نادیده گرفتیم و عدالت را در کلام خوانده و به راحتی مردم را از دایره انقلاب راندیم. بدتر از آن، بعضی در این زمانه همانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنند و در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می‌شوند و اکنون به مردم برای  ناکارآمدی‌های خود آدرس غلط نظام را می‌دهند.

**باز هم وعده‌ها، رنگ و لعاب سکولاریسم ما را با خود برد

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه باز هم وعده‌ها و رنگ و لعاب سکولاریسم ما را با خود برد و توهم، راه نجات‌مان شد، اظهار داشت: گفت‌وگو با شیطان بزرگی که بدعهدترین روزگار است. تکرار ماجرای کهنه تاریخ در عهد پیامبر که گفتند سپاه روم در راه است و در زمان سیدالشهدا ترس از سپاه شام را در قلب امت اسلام افکندند؛ لذا امروز هم می‌خواهند در برابر آمریکا به یوق تسلیم تن دردهیم؛ آمریکایی که خود در اوج انحطاط است.

وی اضافه کرد: نشانه انحطاط آمریکا نماد آن یعنی فردی قمارباز و زن‌باره است، زمانی که گوش به فرمان ولی نیستیم و با مردمان بیگانه هستیم، باید سر تسلیم فرود آورده و با گرگ‌ها آشتی کنیم. در حالی که به ما فرمود که غرب و اروپا و به‌خصوص آمریکا، قابل اعتماد نیستند، به سراغ آنها نروید، به خدا توکل کنید، زیرا تمام نصرت‌ها از اوست.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: راستی ما که به حرف امام‌مان گوش نکردیم، چرا باید حالمان خوش باشد؟ ما دلخوش به وعده‌های شیطان بزرگ شدیم و به همان واگذار در حالی که «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» یعنی اینکه شرط نصرت خدا یاری خداست، ما در سوریه، عراق و یمن خدا و لشگریانش را یاری کردیم؛ ما در جنگ ۸ ساله در مقابل دشمنان خدا ایستادگی کردیم و از جانب خدا یاری شدیم و بدون خدا، هیچ هستیم.

**شیطان بزرگ چماق تهدید، تحریم و تجاوز را به دست گرفت

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز سؤال مهم این است که چه باید کرد و چه راه نجاتی پیش رو است؟، آیا باز هم با شیطان حیله‌گر و زورگو و ناقض عهد مجدداً گفت وگو کنیم؟ مگر در آن گفت‌وگوی طولانی چه حاصل شد؟ شیطان بزرگ چماق تهدید، تحریم و تجاوز را به دست گرفت و شیطانک‌های اروپایی در ادامه حرکت او با طرح درخواست‌های جدید و با نشان دادن کاریکاتوری از هویج‌های خیالی، ما را به بازی گرفتند.

نظر شما