شناسهٔ خبر: 148900 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل ۲ مجتمع ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی

اصغر سلیمی43 سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل ۲ مجتمع ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید فکر جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور داشته باشیم، گفت: بخشی از التهابات و نوسانات بازار ارز در چند ماه گذشته به دلیل سوء مدیریت و عدم نظارت در این بازار است.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید توجه بیشتری در زمینه قاچاق کالا و ارز داشته باشند و به این مسئله جدی تر ورود کنند، ادامه داد:کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز در راستای وظایف ذاتی خود جلساتی را با مسئولان دستگاه های نظارتی در همین زمینه داشته است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با اعلام اینکه اخیراٌ اعضای کمیسیون با مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی جلسه ای را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته اند، اضافه کرد:مسئولان این سازمان اعلام کردند در مباحث قاچاق کالا دو مجتمع ویژه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاق کالاهای بهداشتی تأسیس کرده اند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی در آن جلسه نیز اعلام کردند نظارتهای این سازمان در حوزه صنعت پتروشیمی و فولاد که از بورس خارج شده‌اند بیشتر خواهد شد تا ارز حاصل از صادرات آنها به چرخه اقتصادی کشور بازگردد.

نظر شما