شناسهٔ خبر: 148842 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست متخلفان خودروهای لوکس

شریعتمداری نماینده مردم جیرفت در مجلس از اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده‌اند،‌ خبر داد.

به گزارش«نماینده»، یحی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون قضایی جلسه‌ای تشکیل داد و از وزارت صنعت‌، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دعوت شد تا علت نوسانات موجود در بازار ارزی و پولی کشور را توضیح دهند.

وی افزود: نهایتاً بحث ثبت سفارش خودروها و همچنین ارزهایی که گرفته شده و در مقابل آن کالاهایی غیر از کالاهای مرتبط وارد کرده بودند، مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم جیرفت در مجلس ادامه داد: نهایتاً قرار شد ظرف 10 روز وزارت صنعت‌، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارشات خود را به کمیسیون اعلام کنند. نهایتاً کمیسیون پس از جمع‌بندی آن را به نظر رئیس مجلس و نهایتاً صحن برساند.

کمالی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده‌اند، قرار است به زودی به دست ما رسیده و منتشر شود.

نظر شما