شناسهٔ خبر: 148610 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارائه خدمات عمومی در درکه و دربند جزء وظایف شهرداری نیست

شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می گوید: وزارت ورزش متولی حمایت از ورزش همگانی در کوهستان‌های تهران است.

به گزارش«نماینده»، ولی‌اله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توجه به ورزش همگانی در شهرداری تهران، گفت: یکی از اولویت‌های ما این است که از فضاهای طبیعی برای ورزش همگانی استفاده بیشتری کنیم، زیرا این اماکن هزینه کمتری دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: به همین دلیل در مجموعه مناطق ۲۲ گانه شهرداری بخش‌های ورزشی تلاش می‌کنند تا مسابقات محلی را توسعه دهند و در اماکنی که کنار دره رودها هستند هم برنامه‌های ورزشی ویژه‌ای اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در شهرداری تهران ورزش همگانی در قلمرو ما قرار دارد، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همایش‌های خانوادگی و پیاده‌روی جمعی را در توچال و کوهستان‌های دیگر بین شهروندان توسعه دهیم.
شجاع پوریان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کوه‌های شمال تهران نظیر درکه و دربند از اماکن مهم ورزش همگانی هستند و چه برنامه‌ای برای افزایش خدمات‌دهی در این اماکن دارید؟، گفت: بخش‌هایی که خارج از شهر است و از نظر جایگاه به شهرداری ارتباط ندارد، باید توسط متولی آن که وزارت ورزش است، مورد رسیدگی قرار گیرد و آنچه که در حوزه ما قرار دارد، خدمات دهی ورزشی در بوستان‌های داخل شهر است.

نظر شما