شناسهٔ خبر: 148605 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اظهار نظر معاون رئیس جمهور درباره ترمیم کابینه

امیری معاون رییس جمهوری در امور مجلس گفت : ترمیم کابینه در فضای آرام و با تشخیض دکتر روحانی رییس جمهور و با احترام به افکار عمومی انجام می شود.

به گزارش«نماینده»، حسینعلی امیری روز پنجشنبه بعد از ورود به سمنان در ایستگاه آهن این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت : ترمیم کابینه موضوعی است که رییس جمهور باید زمان و موقعیت آن را تشخیص دهید که چه افرادی با چه ویژگی هایی می توانند در کابینه خدمت کنند. وی با بیان این که یکی از نیازهای کابینه روح احساس مسوولیت است ، یادآور شد : دولت دوازدهم با توجه به شرایط تاریخی خود تشکیل شد و اکنون با گذشت حدود یازده ماه و جنگ اقتصادی امریکا و صهیونیستها، کشور وارد مرحله و شرایط جدیدی شده است.

وی تاکید کرد : رییس جمهوری به شدت به خواسته ها و افکار عمومی احترام قایل هستند و تغییر رییس بانک مرکزی از روز گذشته در همین راستا بوده است. معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد : اگر تشخیص رییس جمهوری بر این باشد که با ورود با شرایط جدید تغییری نیاز باشد این تغییر به اقتضای زمان انجام می شود.

امیری با اشاره به پاسخ به سخنان سران امریکا خاطرنشان کرد : علاوه بر پاسخگویی های شفاهی و رسانه ای داشتن برنامه عملی برای مقابله با این تهدیدها مهم است که این برنامه با هدایت رهبری و همکاری قوا و نقش تعیین کننده مردم در حمایت از نظام، اجرایی می شود. وی ادامه داد : این برنامه با توجه به مقتضای شرایط تهیه شده که بخشی از آن اعلامی و بخشی هم اعمالی است تا ایران پیروز جنگ اقتصادی با امریکا باشد.

معاون رییس جمهوری در امور مجلس برای حضور در نشست شورای اداری و افتتاح یک مجتمع خدماتی و گردشگری در گرمسار امروز به استان سمنان سفر کرده است.

نظر شما