شناسهٔ خبر: 148523 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شهردار تهران: هیچ بیلبوردی به هیچ فردی داده نشد

افشانی شهردار تهران با تکذیب واگذاری بیلیوردهای شهری به فرد سلبریتی خاصی گفت: هیچ بیلبوردی به کسی داده نشد.

به گزارش«نماینده»، محمد علی افشانی شهردار تهران امروز در جلسه شورای اجتماعی کشور درباره بیلبوردهای تبلیغاتی که برای یک سلبریتی در نظر گرفته شده بود، گفت: شهرداری تهران قصد چنین کاری را نداشت یک نفر پشت تریبون صحبتی کرد ولی نه بیلبوردی تحویل داده شد و نه قراردادی منعقد شد.

وی ادامه داد: برخی مواقع مدیران ما پشت تریبون احساسی عمل می کنند و با حساسیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی روبرو می شوند. همیشه درابتدا باید ببینیم که آیا عملی انجام می شود یا خیر؟ بعد آن عمل را نقد کنیم.

شهردار تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نوسازی بافت فرسوده گفت: این کار باید با نگاه توسعه محله صورت بگیرد و همزمان با این که ساختمان های ناایمن تخریب و بازسازی می شوند خدمات دیگر شامل خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی و ایجاد فضاهای تفریحی نیز در نظر گرفته شود.

وی همچنین به آسیب های اجتماعی در تهران اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز موضوع جمع آوری متکدیان یکی از بحث های مطرح شده بود که با توجه به تقسیم وظایف دستگاهها پیگیری خواهد شد.

به گفته افشانی، بحث گردآوری معتادان متجاهر در این جلسه بررسی شد و گردآوری اینها از سطح شهر چهره پایتخت را عوض خواهد کرد، طی سال آینده با همکاری استانداری و سایر دستگاهها امیدواریم که چهره شهر را متفاوت از امروز ببینیم.

نظر شما