شناسهٔ خبر: 148521 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

وزیر دفاع: نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم

حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد که به دلیل کثرت جمعیت و جامعه آماری شهدا و جانبازان، متاسفانه تا کنون آن طور که باید نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم.

به گزارش«نماینده»، امیر سرتیپ حاتمی در جلسه شورای راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان با بیان اینکه در دفاع مقدس اتفاق بزرگی به دست نیروهای مردمی رخ داد و بیش از دو و نیم میلیون بسیجی و در همین حدود، سرباز در کنار نیروهای مسلح حضور داشتند که حاصلش برای جمهوری اسلامی و ملت ایران ماندگار شد، اظهار کرد: امروز هر کسی بخواهد نگاه چپی به ایران داشته باشد٬ حتما نیم نگاهی به عقبه و پشتیبانی مردمی ایران در زمان دفاع مقدس خواهد داشت که چگونه از ارزش‌ها و کشور خود دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس کار بزرگی انجام دادند، خاطر نشان کرد: به دلیل کثرت جمعیت و جامعه آماری شهدا و جانبازان، متاسفانه تا کنون آن طور که باید نتوانستیم به گروه رزمندگان رسیدگی کنیم. در این زمینه دولت یازدهم همت کرد و سند جامعی برای خدمت رسانی به رزمندگان تهیه کرد که بستر خوبی را برای خدمت رسانی به رزمندگان فراهم می‌کند و دستگاه‌های مختلف باید در این راستا حرکت کنند.

وزیر دفاع گفت: البته کارهای خوبی تا بحال انجام شده و حدود ۹۰ هزار نفر از رزمندگان را تحت پوشش قرار داده ایم و کمک حداقلی به آن‌ها می‌شود، اما باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد. در دبیرخانه این شورا که در ورزارت دفاع است، تلاش شده تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما