شناسهٔ خبر: 148492 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دفتر مقام معظم رهبری

پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها با هدایت‌های رهبر انقلاب شکست خورد

ظریف/2 وزیر امور خارجه گفت: با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

به گزارش«نماینده»، در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه، ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه با همین رویکرد و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.

وزیر امور خارجه با اشاره به تشکیل اتاق جنگ و تلاش گسترده آمریکا برای فشار و زورگویی علیه ملت ایران، گفت: همواره به کشورهای دیگر از جمله متحدین امریکا اعلام کرده‌ایم که مقابله با زورگویی امریکا باید از تعهدات سیاسی فراتر رفته و به اقدامات عملی زمان‌دار منجر شود.

ظریف افزود: ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم به خوبی و با افتخار و سربلندی و با کمترین آسیب مدیریت کنیم.

نظر شما