شناسهٔ خبر: 148475 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

لابی های قوی پشت پرده انتخاب برخی اعضای تیم اقتصادی دولت

نعمتی43 سخنگوی هیئت رییسه مجلس، بر لزوم ترمیم اعضای اقتصادی کابینه تاکید کرد.

به گزارش«نماینده» بهروز نعمتی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ایجاد نقشه راه اقتصاد با ثبات توسط هیئت دولت، گفت: با توجه به اینکه حوزه اجرایی کشور در دست دولت بوده خط مقدم این جبهه نیز دولت است و دولت باید سازوکارهای مناسبی برای برون رفت از این فضا و شرایط ایجاد کند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت با این تیم اقتصادی و ترکیب کابینه نمی تواند منویات مقام معظم رهبری و خواسته های مردم را به منصه ظهور برساند.

دولت ناچار است تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

وی با بیان اینکه علیرغم وجود لابی های قوی پشت انتخاب برخی اعضای تیم اقتصادی اما دولت ناچار است تیم اقتصادی خود را ترمیم کند، ادامه داد: اگر دولت تیم اقتصادی خود را ترمیم نکند هیچ اتفاقی در حوزه تحول اقتصادی رخ نمی دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: گاهی ممکن است که برخی تیم های ورزشی با یک ترکیب تهاجمی، دفاعی و یا تلفیقی از هر دو وارد بازی شوند که دولت نیز باید از این الگو استفاده کرده و در شرایط فعلی تعویض خود را انجام دهد.

برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بی انگیزه بوده و خسته هستند

وی افزود: برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بی انگیزه بوده و خسته هستند و شرایط کشور را آنگونه که باید درک نمی کنند، بنابراین ممکن است که در زبان و دغدغه لفظی این موضوع باشد اما عملا برخی از اعضای دولت شرایط فعلی را درک نمی کنند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی اتخاذ برخی تصمیم های ناصحیح توسط تیم اقتصادی دولت، تصریح کرد: برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بیشتر به دنبال این هستند که اهداف خود را پیاده کنند و در این راستا نمی توانند اهداف اقتصادی کشور را پیش ببرند

نظر شما