شناسهٔ خبر: 148469 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تیم اقتصادی دولت باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی باشد

ابطحی/2 نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با این تیم اقتصادی دولت نمی‌توانیم به جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور آغاز کرده، برویم.

به گزارش «نماینده» سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعضای تیم اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ نیستند، اظهار داشت: از یک سو باید در تیم اقتصادی دولت وحدت و هماهنگی وجود داشته باشد و از سوی دیگر این تیم باید کارآمد، به‌روز و متناسب با شرایط جنگ اقتصادی فعلی باشد.

وی با ابراز اینکه "با این تیم نمی‌توانیم به جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور آغاز کرده برویم"، افزود: این تیم اقتصادی دولت تیم زمان بزم است نه زمان رزم، لذا ترمیم کابینه امری ضروری است اما اگر این تغییر از سوی رئیس جمهور اعمال نشود نمایندگان می‌توانند از ابزارهای پارلمان برای این موضوع استفاده کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه تغییر رویکرد و رویه دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی فعلی امری ضروریست، ادامه داد: دولت طی سال‌های گذشته زمان مفید خود را صرف مذاکرات و چشم دوختن به آن برای حل مشکلات صرف کرد اما در حال حاضر زمان آن فرا رسیده که با تکیه بر توان داخلی تحولی در معیشت و رفع مشکلات مردم بردارد.

ابطحی با تصریح به اینکه دولت نیازمند یک تیم اقتصادی چابک و هماهنگ با برنامه‌ای منسجم‌ و عملیاتی است، تأکید کرد: کشور در برهه حساسی قرار دارد لذا ضروریست دولت برای برون‌رفت از شرایط کنونی  اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، بسته‌های کاربردی ارائه دهد.

نظر شما