شناسهٔ خبر: 148441 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فولادگر:ترمیم کابینه دولت منجر به انسجام در رویکرد اقتصادی می‌شود

فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: تغییر ساختار تیم اقتصادی دولت، منجر به ایجاد انسجام در رویکردهای اقتصادی کابینه می‌شود.

به گزارش «نماینده»،حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با تاکید بر ضرورت تغییر تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: در شرایط فعلی، اصلاح تیم اقتصادی دولت یکی از  مطالبات اصلی نمایندگان از رئیس جمهور است.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه دولت نیازمند یک تیم اقتصادی چابک با برنامه‌ای منسجم‌ است، ادامه داد: با توجه به گرانی‌های اخیر و از کنترل خارج شدن بازار از دست دولت، باید یک تیم اقتصادی بر سر کار آید که بتواند اقتصاد کشور را اداره کند.

ضرورت هماهنگ شدن دیدگاه‌های اقتصادی دولت

وی با بیان اینکه باید در تیم اقتصادی دولت وحدت و هماهنگی وجود داشته باشد، گفت: یکی از دلایل تاکید ما بر تغییر ساختار دولت این است که از آنجایی که در بدنه دولت چند دیدگاه اقتصادی وجود دارد، ضروری است که این دیدگاه‌ها با هم هماهنگ و یکدست شوند. 

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت باید علی رغم همه اختلاف‌نظرها در زمینه اجرا با یک برنامه حرکت کند، تصریح کرد: تغییر ساختار تیم اقتصادی دولت، منجر به ایجاد انسجام در رویکردهای اقتصادی کابینه می‌شود.

نظر شما