شناسهٔ خبر: 148436 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کواکبیان: پارلمان اصلاحات زیرمجموعه "شورای هماهنگی اصلاحات" می‌شود

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: پارلمان اصلاحات زیرمجموعه شورای هماهنگی اصلاحات می‌شود.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، درباره آخرین وضعیت تشکیل پارلمان اصلاحات گفت: با چندین حزب اصلاح‌طلب درباره این موضوع در حال رایزنی هستیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده درباره چگونگی راه‌اندازی پارلمان اصلاحات اخبار تکمیلی را اعلام خواهیم کرد، افزود: در این زمینه با رئیس دولت اصلاحات نیز رایزنی‌هایی انجام شده است.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری درباره اینکه گفته می‌شود پارلمان اصلاحات نهاد فرادستی اصلاح‌طلبان خواهد شد، اظهار داشت: در این باره در روزهای آینده اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود اما ذکر این نکته ضروری است که پارلمان اصلاحات زیر مجموعه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

به گزارش تسنیم، اخیراً طرحی از طرف مصطفی کواکبیان به نام "پارلمان اصلاحات" ارائه شده تا جایگزین شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتمادملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

نظر شما